کفش سالامون فیک که از خود موسیقی تولید می کند

کفش سالامون فیک باید در همه جا مناسب باشند، در جایی تنگ باشند و فضایی برای تکان دادن انگشتان پا فراهم کنند. آنها را در پایان روز (بعد از تورم پاها) و با جوراب هایی که می خواهید بپوشید امتحان کنید.

اندازه خود را بدانید بهترین کار این است که طول، عرض و طول قوس پای خود را روی یک دستگاه مناسب کالیبره شده ویژه در REI اندازه گیری کنید. حجم پا، یکی دیگر از کلیدهای تناسب اندام، باید توسط یک متخصص در فروشگاه ارزیابی شود.

همچنین می توانید طول پای خود را اندازه گیری کنید و از نمودارهای اندازه گیری REI.com برای یافتن سایز خود استفاده کنید. بعداً با بیرون کشیدن کفی‌ها از چکمه‌ها و ایستادن روی آنها، طول را دوباره بررسی کنید. شما باید فاصله ای به اندازه انگشت شست بین بلندترین انگشت پا و انتهای کفی داشته باشید.

در پایان روز چکمه ها را امتحان کنید. پاهای شما به طور معمول در طول فعالیت های روز کمی متورم می شوند و در آن زمان در بزرگترین حالت خود خواهند بود. این به شما کمک می کند تا از خرید چکمه های خیلی کوچک خودداری کنید.

اگر از ارتز استفاده می کنید، آنها را همراه داشته باشید. آنها بر تناسب یک چکمه تأثیر می گذارند.

جوراب‌های آشنا به شما کمک می‌کنند تا تناسب و احساس کفش جدید را سریع‌تر ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که ضخامت جوراب با آنچه می خواهید بپوشید مطابقت داشته باشد.

و در مسیر، با جوراب‌های مصنوعی به جای جوراب‌های نخی که آهسته خشک می‌شوند، استفاده کنید، زیرا احتمال ایجاد تاول برای شما بیشتر است. مجموعه جوراب های پیاده روی REI را بخرید.

مدتی را در چکمه بگذرانید. در فروشگاه قدم بزنید. از پله ها بالا و پایین بروید. یک سطح شیبدار پیدا کنید و روی آن راه بروید.

مسائل تناسب اندام برای در میان گذاشتن با متخصص کفش: شما نمی خواهید برجستگی ها یا درزهای عجیب و غریب، یا نیشگون گرفتن در قسمت جلوی پا و یا برخورد انگشتان پا به انتهای چکمه زمانی که در شیب است، احساس نکنید. اگر چکمه‌ها محکم بسته شده‌اند و همچنان فضای بالای پای خود را احساس می‌کنید، حجم چکمه اشتباه است.

هنگام خرید آنلاین، برندی را که قبلاً استفاده کرده اید در نظر بگیرید. اکثر شرکت های تولید چکمه در طول زمان تمایل دارند از یک مدل پا ثابت استفاده کنند، بنابراین تناسب آن احتمالاً مشابه است.