کاربرد انواع سس مایونز سفید دلوسه

سس سفید مایونز و سس هرشیز از انواع محصولات دلوسه است که با طعمی خوب و کیفیتی عالی از بهترین و تازه ترین شیر طبیعی به همراه دیگر مواد اولیه مورد نیاز تولید می شود و کاربردهای مختلفی در هنر و علم آشپزی دارد.
سس یکی از مهمترین مواد غذایی است که نبود آن می تواند موجب کاستی های بسیاری در علم آشپزی شود. فرهنگ غذایی و ذائقه مردم بسیار تغییر کرده است و استفاده از انواع سس فلفل گالری نظیر سس دلپذیر هزار جزیره در کنار غذاهای مصرفی به یک عادت تغذیه ای تبدیل شده است.

به همین دلیل کیفیت سس و مواد اولیه مصرفی در آن، چگونگی تولید و تکنولوژی به کار رفته در تولید محصول میتواند برای مصرف کنندگان از اهمیت خاصی برخوردار باشد و با سلامت جامعه رابطه مستقیمی داشته باشد.
کارخانه محصولات دلوسه در سال 1378 فعالیت خود را در تولید انواع سس سفید و قرمز تولید کرد، این کارخانه با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین تجهیزات تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انسان انواع سس را به صورت کاملا بهداشتی تولید می کند.

سس سفید دلوسه کاربردهای مختلفی دارد، از سس سفید در تهیه انواع سوپ، پتیزا، لازانیا، سالاد و دیگر غذاها استفاده میشود.
در میان انواع سس موجود در بازار سس دلوسه از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است، سس دلوسه در انواع مایونز، کم چرب و پرچرب تولید می شود.

آیا میتوان سس سفید را به صورت خانگی درست کرد؟

سس سفید به دلیل استفاده های گوناگونی که دارد و همچنین علاقه کودکان به استفاده از سس در کناز غذا جایگاه خاصی در سبد خانوارها دارد، به همین خاطر بسیاری از مادران دوست دارند به دلیل اهمیت ویژه ای که به فرزندان خود میدهند و میخواهند غذای سالمی را برای خانواده خود تهیه کنند دوست دارند که سس سفید را خودشان در خانه تهیه کنند اما این سس چگونه درست میشود؟
طرز تهیه سس سفید بسیار آسان است ئ برای این کار کافیست که ابتدا مقداری کره را در ظرفی بر روی حرارت ذوب کنید، سپس آرد نکم و فلفل سیاه را اضافه کنید، شیر را اضافه کنید و مرتب هم زنید تا غلیظ و آماده شود. از این سس میتوانید در تهیه انواع پاستا و پیتزا استفاده کنید.