چینی بهداشتی مرجان ساخته شده از شمش برای پادشاه ازبکستان

توالت های ساخته شده در قلعه های دوره قرون وسطی به دلیل ساختار ظاهری خود حتی امروزه نیز به اندازه کافی آسان هستند. به این توالت ها گاردروب می گفتند که به معنای سوراخ های کوچکی در پایه دیواری بود که از دیوار قلعه بیرون می زد.

قرار بود ساکنان بالای این سوراخ ها چمباتمه بزنند و فضولات در گودال های حفر شده یا خندق جمع آوری شود. حتی بهتر است اگر قلعه رودخانه ای در کنار آن جریان داشته باشد تا همه زباله ها را با خود حمل کند، زیرا گودال ها به احتمال زیاد بوی تعفن بیش از حد پخش می کنند.

چینی بهداشتی مرجان را می بینیم که معمولاً در زندان ها و همچنین گاهی اوقات در قطارها و هواپیماها استفاده می شود. همانطور که در بالا توضیح داده شد، این توالت های فولادی دوام و استحکام بسیار خوبی دارند.

اما فولاد یک گزینه غیربهداشتی است مگر اینکه مرتباً تمیز شود، زیرا خانه بسیار خوبی برای باکتری‌ها و عفونت‌های مختلف است.

همچنین نشستن روی صندلی توالت فولادی به دلیل انتقال حرارت حرارتی آن برای پوست برهنه کاملاً راحت نیست، زیرا فولاد گرما را از بدن ما خارج می کند و به دلیل آن روی پوست احساس سردی می کند.

در نهایت، یک توالت استیل می‌تواند در دماهای سرد خیلی سرد و در دماهای بالا گرم شود و نشستن روی آن تجربه‌ای ناراحت کننده باشد.

پنل های خورشیدی متصل به این مخازن کمپوست برای تامین انرژی آنها و پردازش زباله در مناطق خاصی کافی بود. در حالی که به نظر می رسد این ترتیبات پرهزینه هستند، اما از نظر آماری ثابت شده است که افرادی که توالت های کمپوست نصب کرده اند تا یک سوم از مصرف روزانه آب خود را کاهش می دهند.

این توالت‌ها عاری از دردسرهای شستشو هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ادرار و مدفوع را از هم جدا می‌کنند تا میزان رطوبت به حداقل برسد.