پیدا شدن ساعت دیواری طرح چوب که قطر بی نهایتی دارد

ساعت دیواری طرح چوب نشان دهنده زندگی شماست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که تمام ساعت های دیواری خانه شما در شرایط کار عالی هستند. شیشه نباید ترک خورده یا شکسته باشد، باتری ها باید کار کنند و ساعت باید به طور مرتب تمیز شود.

بهتر است ساعت دیواری زمانی را یک یا دو دقیقه جلوتر از زمان واقعی نشان دهد. تحت هیچ شرایطی نباید از زمان درست عقب بماند. اطمینان حاصل کنید که باتری ها به موقع تعویض شده اند، بنابراین ساعت بدون توقف به کار خود ادامه می دهد. اگر ساعت معیوب در خانه دارید، باید فورا آن را دور بیندازید یا تعمیر کنید.

به گفته Vastu، شکل گرد، شکل ایده آل ساعت دیواری است. بنابراین، بهتر است طراحی کلاسیک را انتخاب کنید.

Vastu از قرار دادن ساعت های آونگی در اتاق خواب جلوگیری می کند زیرا می تواند باعث ناراحتی افراد ساکن آنجا شود. اگر یک ساعت آونگی را در اتاق دیگری قرار می دهید، مطمئن شوید که در جهت شرق است.

پس از انتخاب جهت مناسب برای ساعت دیواری مطابق با Vastu، روی انتخاب رنگ مناسب تمرکز کنید. در اینجا چیزی است که باید در نظر داشته باشید:

یک رنگ روشن برای ساعت دیواری خانه خود انتخاب کنید، مانند سفید، خاکستری روشن، آبی آسمانی، سبز روشن، کرم و غیره. به سراغ رنگ های تیره ساعت دیواری نروید.

اگر قصد دارید ساعت دیواری خود را به دیوار شمالی آویزان کنید، رنگ های متالیک، سفید یا خاکستری را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید ساعت دیواری را به دیوار شرقی آویزان کنید، ساعت دیواری Vastu به شما پیشنهاد می‌کند که یک سایه چوبی، یعنی قهوه‌ای تیره انتخاب کنید. سبز تیره نیز یک انتخاب رنگ مطلوب برای این جهت است.

در اینجا چند نکته اضافی مربوط به قرار دادن ساعت دیواری مطابق با Vastu آورده شده است ساعت دیواری خود را در جهت جنوب غربی یا جنوب شرقی خانه آویزان نکنید.

مراقب باشید که ساعت دیواری در زمان واقعی کار نکند. با این حال، می تواند چند دقیقه جلوتر از زمان اجرا شود.