پوشیدن حوله تن پوش صورتی از افسردگی جلوگیری می کند

با تغییرات زیاد روزانه در زندگی، ما به چیزهای زیادی عادت کرده ایم. یکی از آنها، برای برخی، به تعویق انداختن کار است. برخی از افراد از دیگران مراقبت می کنند که باید از آنها مراقبت شود.

در حالی که ما خیلی عمیق به این موضوع نمی پردازیم که چرا این عادت بد برای شروع است، اما در مورد حوله تن پوش صورتی خود و دفعات تمیز کردن آنها صحبت خواهیم کرد.

خب، اساساً پارچه تری زمینی برای رشد باکتری ها ایجاد می کند، و به من اعتماد کنید، این نوع خوبی نیست. گفتن “فردا می شوم” بسیار ساده است تا زمانی که متوجه شوید دیگر حوله تمام شده یا چند روزی است که از حوله حمام خود استفاده کرده اید. شما با استفاده مجدد از حوله حمام خود در مصرف آب صرفه جویی می کنید و از آنجایی که وقتی با آن خشک می شوید تمیز می شوید.

متاسفانه نه. اگر نمی خواهید پس از دوش گرفتن یا تمیز کردن خود، باکتری ها را به بدن خود منتقل کنید، دستورالعمل های بسیار خاصی وجود دارد که باید رعایت کنید.

حوله های مرطوب و استفاده مجدد در میان میکروبیولوژیست ها “محل پرورش” محسوب می شوند. همچنین، تقریباً همه حمام‌ها حاوی عناصر زیادی هستند که می‌توانند به حیات میکروبی منجر شوند، این همان چیزی است که آنها را به مکان مناسبی برای رشد میکروب‌ها تبدیل می‌کند.

به عبارت ساده، اگر حوله خود را به اندازه کافی نشویید، در نهایت با یک حوله پوشیده از باکتری خود را خشک یا تمیز می کنید، که به پوستی که تازه تمیز کرده اید منتقل می شود.

اکنون که به احتمال زیاد توجه شما را جلب کرده ام، ممکن است بپرسید، اغلب چه چیزی کافی است؟ اکثر میکروبیولوژیست ها و متخصصان در این زمینه موافقند که شستن حوله پس از سه بار استفاده به نفع شماست.

البته، تا زمانی که اجازه دهید پس از هر بار استفاده کاملا خشک شود، این کار باعث می شود که باکتری ها از هم دور شوند و همچنین از فرسودگی سریع حوله های شما به دلیل شستن و خشک شدن بیش از حد جلوگیری می شود.

پس از چند چرخه شستشو، حوله ها می توانند احساس جدید و فوق العاده حوله نرم را از دست بدهند. چند مورد دیگر، و به اندازه گذشته جذب نمی شوند. قبل از اینکه متوجه شوید، وقت آن است که دوباره حوله های جدید بخرید.