پذیرایی با پنیر پیتزا چدار در مهمانی های رسمی و مهم

من تعجب کردم که آیا نسخه یخ زده پیتزایی که با پنیر پیتزا چدار در رستورانی درست شده است که برای عموم والدین بسته بندی شده است. اما شبیه زمانی است که American Girl شروع به فروش عروسک های خود در Toys R Us کرد.

محیط و تجربه از بین رفته بود. با همان ضرب المثل، یک پیتزای یخ زده در خانه همان پیتزای سرو شده با موسیقی، بلیط، ریزه کاری برای تفکر، هیجان یک صفحه Deal یا No Deal، جشن تولد و یک موش موزیکال نیست.

بعد از اینکه شواهد را در سطل زباله انداختم، فقط یک کار باقی مانده بود. وقتی بچه‌هایم برای خوردن پیتزا و بازی درمانی به مدرسه رفتند، کوپن رمز رایگان را از جعبه مقوایی بریدم و به چاک ای. پنیر رفتم.

من از سفارش پیتزای Chuck E. Cheese از طریق فروشگاه پیتزای مصنوعی آنها که برای ایجاد احساس بهتر در بزرگسالان برای سفارش پیتزا Chuck E. Cheese در خانه طراحی شده است، مقاومت کرده‌ام.

همچنین قبلاً با رستوران پیشنهاد غواصی فروشگاه فروشگاه فریب خورده ام. نان کارخانه کیک پنیر فقط در کارخانه کیک پنیر خوب است. اما این پیتزای یخ زده چاک ای بود.

مجبور شدم از این فرصت استفاده کنم و روزهای شکوه یک شنبه مدرسه ابتدایی را دوباره تجربه کنم. چرخ دستی ام را به داخل جعبه فریزر برگرداندم و یک جعبه پنیر پیتزا پیدا کردم. کروگر من فقط پنیر حمل می کرد، اما یک نسخه فلفلی در آنجا وجود دارد، شاید در آن انبار ذخیره شده باشد.

اینکه غذا از کجا می آید همه تفاوت را ایجاد می کند. هنگامی که مدارس از کشاورزان محلی در داخل و اطراف منطقه خود حمایت می کنند، سلامت دانش آموزان و جامعه آنها را همزمان ارتقا می دهند.

ریچل تری از طریق خدمات FoodCorps در نیوآرک، نیوجرسی، امکان ترکیب قدرت خرید مدارس را با تمرکز بر منابع محلی و پخت و پز با مواد اولیه تازه دید.

“من در مدرسه ای کار می کردم که من را در معرض پتانسیل این بود که غذای مدرسه چگونه باشد. راشل می‌گوید، آن‌ها در نحوه ایجاد منو، ارتباط با غذا در مدرسه، و گنجاندن اقلام محلی در منو، دگرگون‌کننده بودند.