نشانگر گردش استخوان در میان مطالعات بالینی بهبود یافته

ویژگی  آلو خشک خانگی عبارتند از افزایش سرعت گردش استخوان با بیش از تشکیل جذب، مرحله اولیه سریع از دست دادن استخوان و به دنبال آن یک فاز کندتر به دلیل برداشتن تخمدان، از دست دادن بیشتر استخوان ترابکولار در مقایسه با استخوان قشر مغز، کاهش جذب روده ای کلسیم و پاسخ مشابه به دارو (به عنوان مثال. ، بیس فسفونات تراپی) و مداخلات سبک زندگی (به عنوان مثال، فعالیت بدنی).
در واقع، مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که آلوچه خشک ترش مزمز و یا عصاره‌های غنی از پلی‌فنل آن‌ها می‌توانند بر هر دو BMD و نشانگرهای زیستی استخوان تأثیر مفیدی بگذارند.
مطالعات حیوانی و سلولی ارائه‌شده در این بررسی جامع با این نظریه که رژیم غذایی سرشار از فنول‌ها و یا از آن حمایت می‌کند، سازگار است.
فلاونوئیدها ممکن است تشکیل استخوان را تقویت کنند و مواد مغذی از 21 از طریق اقدامات خود بر روی مسیرهای سیگنالینگ سلولی که بر تمایز استئوبلاست و استئوکلاست تأثیر می‌گذارند، جذب استخوان را مهار می‌کنند.
آلو
نشان داده شده است که BMD و BMD کل بدن در مکان‌های خاص، و همچنین چندین نشانگر بیولوژیکی خون، از جمله AP، BAP، BSAP، OPG، RANKL و TRAP-5b، در مطالعات بالینی و حیوانی به طور مداوم و مفید تأثیر می‌گذارند.
مطالعات حیوانی همچنین به طور جمعی تأیید می کند که میوه خشک آلوچه ممکن است به طور مفیدی بر روی ناحیه استخوان و ساختار میکرو تأثیر بگذارد.
به نظر می رسد چندین نشانگر گردش استخوان در میان مطالعات بالینی بهبود یافته است.
با این حال، عدم سازگاری بین بسیاری از نشانگرهای acr وجود داردثابت است، این بررسی نشان می دهد که زنان یائسه می توانند با خیال راحت آلوچه جنگلی خشک را به عنوان بخشی از توصیه های مصرف میوه خود مصرف کنند، با توجه به پتانسیل آنها برای داشتن اثرات محافظتی بر کاهش استخوان.
  • منابع:
    1. Dried Plums, Prunes and Bone Health
  • تبلیغات:
    1. رازهای زندگی شاد ایل قشقایی فاش ش!
    2. مربا توت فرنگی در طبخ همبرگر غوغا کرد
    3. راز موفقیت آن است که از شکست مسیر بسازید!
    4. ساخت ماسک صورت معجزه آسا با مربا توت فرنگی