مردی که از پودر ماشین لباسشویی تست به جای شامپو استفاده کرد

اگر ماشین لباسشویی درب جلو دارید، نمی توانید ابتدا آب و سپس مواد شوینده اضافه کنید. در این صورت، می‌خواهید در یک فنجان جداگانه آب به مواد شوینده اضافه کنید و خمیر درست کنید. می توانید این خمیر را در سینی مواد شوینده بریزید.

شوینده پودری در مقابل شوینده مایع

پودر ماشین لباسشویی تست و شوینده های مایع اهداف مختلفی دارند. بنابراین، بهتر است هر دو را در دسترس داشته باشید و در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید از مواد شوینده مایع استفاده کنید، باید مقادیر بیشتری را به دستگاه خود اضافه کنید تا لباس های پارچه ضخیم تر را به درستی تمیز کنید. از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید فقط از پودر شوینده استفاده کنید، هنگام شستن لباس های پارچه ای سبک از مقدار کمتری استفاده کنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود.

تفاوت اصلی بین این دو این است که پودر شوینده کمی خشن تر از همتای مایع خود است. با این وجود، هر دو به خوبی به هدف خود عمل می کنند.

با این حال، اگر در انتخاب یکی از هر دو سردرگم هستید، به شما توصیه می کنم که وضعیت خود را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید.

پودر شوینده انتخاب خوبی برای لباس های کثیف یا روغنی است. مواد شوینده مایع ملایم تر است. از این رو بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال تمیز کردن لباس های ظریف تر هستند.

قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی باید پودر شوینده را با آب مخلوط کنید. ریختن مستقیم مواد شوینده در یک ماشین لباسشویی پر از لباس، دستوری برای فاجعه است، زیرا هم برای لباس شما و هم برای ماشین مضر است.

در یک واشر با بار بالا، بهتر است ابتدا آب را به درام اضافه کنید، سپس مقدار مورد نیاز مواد شوینده را اضافه کنید. هنگامی که مواد شوینده کاملا حل شد، می توانید لباس ها را داخل درام قرار دهید تا از توده های مواد شوینده جلوگیری کنید.