مردی با نخ بیلر ابهر برنده مسابقات طناب کشی شد

از زمان های قدیم تا کنون، نخ بیلر ابهر همیشه یک محصول بسیار مفید بوده است. این یک منبع سوخت، یک ماده خام برای بسیاری از زمینه های تولید و محصولی برای خدمت به تمام جنبه های زندگی ما است.

امروزه با استفاده از تکنولوژی مدرن، کاه را فرآوری می کنند تا بسیاری از چیزهای مفید در زندگی روزمره تولید شود. می توان گفت کاه منبع گرانبهایی است.

اما اکنون بسیاری ارزش آن را در زندگی فراموش کرده اند در چند سال گذشته سوزاندن کاه برنج یک پدیده رایج در بسیاری از نقاط بوده است.

که پس از برداشت محصول به طور فزاینده ای افزایش یافته و اثرات نامطلوبی بر محیط زیست و سلامت مردم به بار آورده است. در ویتنام، جمع آوری کاه پس از برداشت به طور گسترده اجرا نشده است.

این در حالی است که در سال های اخیر جمع آوری کاه پس از برداشت توسط بسیاری از سازمان ها اجرا شده و نتایج خوبی را به همراه دارد.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که ریسمان بیلر چیست و کاربرد آن چیست. بیایید با آسیا دراگون همراه شویم تا بفهمیم چیست. آسیا دراگون کوردیج توضیح داد: «ریسمان بیلر گلخانه باید انواع الزامات فنی را برآورده کند، آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست.

کلمه “Bale” از نحوه گردآوری یونجه و سایر انواع طبیعی و حتی مصنوعی برای حمل و نقل آسان گرفته شده است. حتی کاغذهای باطله، کاه، علف، چوب یا مواد دیگر از این قبیل را به هم نزدیک می‌کردند تا به شکل فشرده‌ای که به آنها عدل می‌گفتند.

ریسمان بیلر یک سیزال یا ریسمان مصنوعی با قطر کم است که برای چسباندن مقداری از مواد فیبری به ویژه یونجه یا کاه به شکل فشرده تر و به راحتی روی هم قرار می گیرد.