لباس زنانه حراجی که هیچ وقت آتش نمی گیرد

لباس زنانه حراجی ساخته شده از الیاف مصنوعی بستگی به انکار الیاف دارد. اکریلیک ها با فشرده کردن رشته های کوتاه پشمی مانند حجیمی ایجاد می کنند تا شبیه الیاف پشم شوند. بنابراین گرمای بیشتری نسبت به نایلون فراهم می کنند.

نایلون که چین خورده است اما حجم کمتری دارد، بافتی صاف و سطحی کمی براق دارد. به راحتی از پشمی که فیبر اکریلیک است قابل تشخیص است.

قرص های الیاف اکریلیک بیشتر از شستشوی نایلون و به ویژه در مالش با سایر لباس ها یا مبلمان. از طرف دیگر، نایلون به راحتی توسط اجسام تیز و ناخن گیر می کند. پلیورها نیز از 100% پلی استر ساخته شده اند.

وقتی خانم ها مانتو می خرند به دنبال مدل، رنگ، پارچه، تناسب، راحتی و قیمت می گردند. برای یک زن، رنگ و استایل ممکن است از همه مهمتر باشد. برای دیگری، راحتی و قیمت مهم است. و برای دیگری، پارچه، رنگ و تناسب ممکن است ملاحظات اصلی باشد.

وزن لباس های بیرونی بر اساس فصل تعیین می شود. مانتوهای بهاره وزن سبک تری نسبت به مانتوهای پاییزی دارند و البته مانتوهای زمستانی از سنگین ترین پارچه ها هستند.

کت های ترمه یا ترمه و ترکیب پشم و پشم، موی شتر، پارچه های تکی و چسبان، پوپلین، فایل، پوست کوسه پوسیده، پشم شتلند در بهار و پاییز استفاده می شود. ، پارچه های مخفی، سرژ، کرک، بافتنی نیز در فصول بهار و پاییز استفاده می شود.

کتهای ساخته شده از خز مانند پارچه، پشم توید ، ترمه عثمانی ، مخفیانه ترمه، ملتون، پارچه پهن پشمی در زمستان استفاده می شود. فصل کت و شلوار و کت و شلوار از پارچه بافتنی، فلانل، بوکل توید.

لباس‌های زیر زنانه متشکل از اقلام نرم، سبک و جذاب و با حداقل وزن هستند که حجیم نیستند و با خطوط لباس بیرونی مطابقت دارند. لباس های زیر نباید به لباس های بیرونی بچسبند یا بچسبند، یا خزیده یا پیچ بخورند.