قاووت چهل گیاه اولین گیاه راه یافته به فضا است

در حالی که مهم است که سایر منابع قاووت چهل گیاه را در رژیم غذایی خود بگنجانید مانند ماهی، مرغ، گوشت بدون چربی و پروتئین های گیاهی، از جمله لوبیا، عدس و توفو پودرهای پروتئین راهی مناسب برای افزودن پروتئین به بسیاری از غذاها هستند. آنها را می توان به غلات پخته شده، سوپ و محصولات پخته شده اضافه کرد.

هنگامی که به عنوان شیک مخلوط می شود، پودر پروتئین یک راه آسان برای گنجاندن پروتئین با کیفیت بالا در رژیم غذایی شما است.

در واقع، بسیاری از ورزشکاران و ورزشکاران از قاووت چهل گیاه برای افزایش وزن یا ریکاوری بعد از تمرین استفاده می کنند. شیک های پروتئینی را می توان به عنوان راهی برای سوخت رسانی قبل یا بعد از ورزش استفاده کرد.

قاووت چهل گیاه خود را در قسمت خشک و خنک از انبار نگهداری کنید تا مطمئن شوید که تازه می ماند. با ذخیره سازی مناسب، پودرهای پروتئینی را می توان برای چندین ماه نگهداری کرد، اما به هر گونه تاریخ مصرف روی بسته توجه کنید.

چگونه یک لرزش درست کنیم: 7 روش خلاقانه برای سفارشی کردن شیک خود از نظر تعداد پیمانه پودر پروتئین برای استفاده، مهم است که دستورالعمل‌های روی بسته‌بندی را بخوانید، زیرا سروینگ‌ها می‌توانند بر اساس برند متفاوت باشند.

میوه ها و سبزیجات جدا از انواع توت ها یا موز، می توانید آن را با میوه های کمتر معمولی مانند کیوی، دانه های انار، گواوا یا خربزه مخلوط کنید.

سبزیجاتی مانند هویج پخته، کدو تنبل، چغندر یا کدو حلوایی به دلیل شیرین بودن ملایم، تقویت‌کننده‌های خوبی هستند. و سبزیجات بچه مانند اسفناج بچه طعم ملایمی دارند و افزودنی های شیک بسیار خوبی نیز ایجاد می کنند به علاوه، این یک راه آسان برای دریافت وعده های میوه و سبزیجات در هر روز است.

چربی های مفید دانه هایی مانند کتان، شاهدانه، چیا یا آفتابگردان کمی بافت به شیک شما می افزایند و کمی مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا 3 را تقویت می کنند.

همچنین روی و مس و مقداری قاووت چهل گیاه و فیبر نیز نقش دارند. آووکادو یکی دیگر از منابع چربی مفید است که بافتی صاف و عالی به شیک شما می بخشد.