طبق دانش ما، این استفاده از فناوری شبیه سازی و مخابرات

برنامه های توسعه حرفه ای مستمر مبتنی بر شبیه سازی مستلزم حضور یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در یک برنامه شبیه سازی خارج از محیط کار خود است.

مفهوم از راه دور شبیه سازی شبیه‌سازی از راه دور آموزش شبیه‌سازی را در شرایطی ارائه می‌کند که مانکن لباس عروس و فراگیران از نظر جغرافیایی از مربیان دور هستند.

به عنوان یک راه حل بالقوه برای این مشکل، ما یک پلت فرم شبیه سازی از راه دور را پیشنهاد می کنیم، که دسترسی بیشتر به تجربیات شبیه سازی و آموزش مربی را فراهم می کند.

در این نسخه خاص از شبیه‌سازی از راه دور، مربی می‌تواند مانکن مانتو ایرانی را از راه دور کنترل کند و همچنین جلسات را مشاهده و شرح دهد.

مانکن

فناوری ارتباطات از راه دور در اشکال دیگر آموزش شبیه‌سازی، مانند استفاده از کنفرانس وب برای مربیان برای نظارت و توضیح یک جلسه شبیه‌سازی که در یک سایت یادگیرنده از راه دور انجام می‌شود، به کار گرفته شده است.

هدف این مقاله توصیف رویکردی به شبیه‌سازی از راه دور است، به‌ویژه زمانی که مربی از زبان‌آموزان دور است اما می‌تواند خروجی‌های مانکن را کنترل کند.

طبق دانش ما، این استفاده از فناوری مانکن لباس تهران و مخابرات تا به امروز در ادبیات شرح داده نشده است.

برنامه های کاربردی پلتفرم شبیه‌سازی از راه دور ممکن است به دو روش مجزا برای افزایش دسترسی به آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی در سایت‌های راه دور استفاده شود،

1) با ارائه تجربه شبیه‌سازی مانکن لباس زنانه به فراگیران و

2) با افزایش مجموعه یا کیفیت مربیان شبیه‌سازی.

ما هر دو روش را در مرکز شبیه سازی خود به صورت آزمایشی اجرا کرده ایم.

  • منابع:
    1. Mannequin-based Telesimulation
  • تبلیغات:
    1. لباس کار ایمنی که باعث نجات یک کارگر از سقوط شد
    2. ورزشکاری که با مصرف خوراک دام در باشگاه دچار مسمومیت حاد شد!
    3. دعوای پوتین با بایدن بر سر مداد رنگی در کریسمس
    4. راهکاری برای رهایی از فقر جهانی!