صادرات انواع سس مهرام با کیفیت

باید به اطلاعتان برسانیم که کارخانه مهرام نزدیک به سه دهه میباشد در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته انواع سس با کیفیت را به کشور های مختلف خاورمیانه صادرات بکند.
کارخانه تولید انواع سس دیپ گاردن کاله حدود چندین دهه می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده و در این چند سال اخیر توانسته وارد عرصه صادرات شود.

این کارخانه بهترین و با کیفیت ترین نوع سس های خود را به کشور های درخواست کننده صادر می کند در کنار این کارخانه بزرگ تولیدی نیز کارخانه سس دیپ چدار سعی می نماید تا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کند.

همچنین جالب است بدانید زمانی که ایران در تحریم بود مهرام توانسته بود از طریق دبی محصولات خود را به آمریکا و کانادا صادر کرده و در معتبر ترین فروشگاه ها محصولات خود را به فروش برساند.

نحوه صادرات انواع سس مهرام

این برند دارای طرفداران پر و پا قرصی می باشد که موجب افزایش و به رونق افتادن بازار خرید و فروش شده است، اما صادرات مهرام تنها به آمریکا و کانادا خلاصه نمی شود.

بلکه در کشور های اروپایی نیز طرفداران خود را دارد و نه تنها نام کشور عزیزمان را سر بلند نگه داشته اند بلکه سود و کسب و کار پر رونقی را به راه انداخته است.