شکلات کیت کت قیفی در اسکله برای بچه ها آماده شده است

شکلات کیت کت قیفی به ویژه برای روده شما مفید است. سوخت را فراهم می کند و باعث رشد برخی از باکتری های “خوب” روده می شود.

اما مقداری شکلات برای ما بهتر از بقیه است. درصد کاکائو در شکلات تلخ بسیار متفاوت است و مطالعات علمی نشان می دهد که فقط مقداری شکلات تلخ، در مقادیر مشخص، ممکن است فواید قابل توجهی داشته باشد.

شکلات تلخ چندین برابر بیشتر از چای سبز یا شراب قرمز آنتی اکسیدان دارد. و حاوی موادی است که ممکن است به کاهش فشار خون، بهبود سطح کلسترول و عملکرد مغز کمک کند و به بدن شما کمک کند تا با انسولین مقابله کند.

اما برخی از شکلات های تلخ همچنین دارای سطوح بالایی از شکر تصفیه شده و مواد افزودنی هستند.

این مقاله به فواید بالقوه شکلات تلخ می پردازد. همچنین بحث می کند که هنگام خرید به چه چیزی توجه کنید و چه مقدار بخورید.

فواید شکلات تلخ برای سلامتی

شکلات تلخ با کیفیت خوب فواید بالقوه زیادی برای سلامتی دارد. متأسفانه، شکلات همچنین منبع بسیاری از افسانه های سلامتی است و دانشمندان هنگام مطالعه آن با چالش هایی مواجه می شوند، زیرا برخی از مواد تشکیل دهنده آن ممکن است با فواید آن مقابله کند.

این مولکول‌های موجود در شکلات تلخ دقیقاً چگونه بر بدن شما تأثیر می‌گذارند؟ در زیر، 9 مزیت سلامتی شکلات تلخ را مشاهده کنید.

شکلات تلخ که حداقل 70 درصد آن کاکائو است، دارای مقدار زیادی مواد مغذی ضروری است. سرشار از آهن، منیزیم، مس و منگنز است. همچنین حاوی کلسیم، پتاسیم و روی و همچنین مقادیری از ویتامین‌های A، B، E و K است.

به طور متوسط یک تخته شکلات تلخ 100 گرمی حدود 10 گرم فیبر دارد که برای سلامت روده شما مفید است بیشتر شکلات های تلخ حاوی مقداری کره کاکائو هستند که منبع اسید اولئیک چربی سالم برای قلب است.

با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید، شکلات همچنین حاوی قند و چربی های اشباع شده است.