سس فرانسوی + قیمت خرید فروش

سس یکی از انواع چاشنی های بسیار خوشمزه است که در کنار غذاهای دیگر و به همراه سالادها مصرف می شود. سس فرانسوی در اکثر فروشگاهای مواد غذایی با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسد. قیمت خرید سس فرانسوی در این مراکز بسیار مناسب و ارزان است و شما علاقه مندان عزیز می توانید برای خرید این محصولات به این مراکز مراجعه نمایید. امروزه با توجه به گسترش مصرف این محصولات در بین مردم، مراکز خرید و فروش انواع سس فرانسوی برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به خرید و فروش اینترنتی این محصولات کرده است به طوری که شما مصرف کنندگان عزیز می توانید برای خرید این محصول به صورت آنلاین و اینترنتی در منزل به آسانی و با صرفه جویی در هزینه و زمان یک محصول بسیار عالی و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید همچنین از مزایای ویژه این محصولات استفاده کنید. نمایندگی های سس فرانسوی در سراسر کشور همه روزه پاسخگوی نظرات و سوالات و همچنین قیمت خرید فروش این محصولات است.

سس فرانسوی + قیمت خرید فروش

سس فرانسوی

سس فرانسوی سس یک مایع غلیظ هست که بیشتر برای طعم دادن و مزه دار کردن انواع غذاها استفاده می شود. سس در واقع یک چاشنی است که بیشتر برای غذا های سرخ کردنی و انواع کوکو ها و سالاد ها استفاده می شود. سس ها براساس مواد تشکیل هنده آن ها و مزه و طعم آن دارای انواع مختلفی است. اغلب سس ها ماده اصلی آن ها گوجه فرنگی است و با انواع سبزیجات و ادویه ها تهیه می شود البته امروزه از برخی میوه ها هم انواع سس بسیار خوشمزه تهیه می شود. سس ها براساس اساس رنگ آن دارای انواع مختلفی از جمله سس سفید، سس قهوه ای، سس کره ای، و سس های کچاب و تند فلفلی است که با توجه به سلیقه و ذاِئقه افراد متفاوت است.

سس لواشک ترش یکی از انواع سس های بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد. این نوع سس خامه ای است و رنگ سفید نارنجی و قرمز روشن است. برای رنگ دهی این نوع سس از گوجه فرنگی و پودر پاپایا استفاده می شود که یک سس بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد. سس فرانسوی ماده اصلی آن نشاسته و آرد تف داده شده است و از سرکه و روغن و انواع سبزیجات و ادویه ها تهیه می شود. سس های فرانسوی با توجه به مواد اولیه آن متفاوت می باشد دارای طعم و رنگ منحصر به فردی است. انواع سس فرانسوی:

سس ولوته که از مرغ، گوشت ماهی، کره تهیه می شود.

سس هلندی که از زرده تخم مرغ و کره درست می شود.

سس بشامل که برای تهیه این نوع سس خوش مزه از آرد تف داده شده و شیر استفاده می شود.

سس اسپانیول که در تهیه این نوع سس از سبزیجات و پوره گوجه فرنگی استفاده می شود.

این سس ها بسیار خوشمزه و هستند که در غذاهای فرانسوی بسیار استفاده می شود.

سس فرانسوی قزوین

سس فرانسوی قزوین همان طور که در بالا هم اشاره کردیم سس ها انواع مختلفی دارند و بنا بر سلیقه و ذائقه افراد متفاوت است. انواع سس ها در کنار غذاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و یا در تهیه برخی غذاها از آن استفاده می شود که بسیار خوش طعم است.سس ها ابتدا در کشور فرانسه توسط آشپزهای معروف تهیه شده است به همین خاطر انواع مختلف سس ها با طعم ها و مواد گوناگون در این کشور تهیه می شود. در ایران نیز انواع سس های فرانسوی در کنار غذاها، فست فودها، ساندویچ ها و سالادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سس فرانسوی قزوین یکی از بهترین انواع سس فرانسوی در ایران است که با طعم های عالی تهیه می شود. این سس از آب، سرکه، روغن، سیر، گوجه فرنگی، آرد یا نشاسته و سبزیجات معطر و ادویه های معطر است.

سس فرانسوی براق

سس فرانسوی براق سس های فرانسوی براق یکی دیگر از انواع سس های بسیار عالی و مجلسی است که طرفداران زیادی در بین مردم دارد. گفتیم که در تهیه و تولید انواع سس های فرانسوی از مواد گوناگون استفاده می شود و بر اساس سلیقه و ذائقه های متفاوتی تهیه می شود. سس تند نیز یکی از انواع سس هایی است که برای متنوع کردن کیک ها استفاده می شود. این سس به صورت روکش ژله ای است که باعث زیبایی و در رنگ های مختلف برای تزیین کیک ها و شیرینی جات به کار برده می‌شود. سس فرانسوی براق، اصالت آن به کشور فرانسه بر می گردد و خیلی راحت و آسان می توان آن را در منزل تهیه نمود. برای تهیه سس براق از مواد زیر استفاده می شود.

گلوکز ۲۰۰ گرم

شکر ۲۰۰ گرم

شکلات تلخ و سفید ۲۰۰ گرم

پودر ژلاتین ۱۰۰ گرم

خامه ۱۲۰ گرم

آب ۱۰۰ گرم

رنگ خوراکی به میزان لازم

در مرحله اول گلوکز و شکر را داخل ظرفی بریزید و روی حرارت قرار می دهیم و وقتی جوش آمد و شکر خوب حل شد شعله را خاموش می کنیم تا کمی سرد شود. سپس شکلات را به آن اضافه می کنیم که در آب حل شود و سپس خامه و رنگ خوراکی را به آن می افزاییم و با هم زن خوب هم می زنیم و در مرحله آخر هم پودر ژلاتین را که از قبل آماده کرده ایم را به آن اضافه می کنیم و مواد را آرام هم می زنیم و سپس از صافی عبور می دهیم و سس فرانسوی براق نیز آماده است آن را روی کیک که قبلا آماده کرده ایم می ریزیم و در یخچال قرار می دهیم تا خوب سس هم را بگیرد. به همین سادگی سس فرانسوی براق نیز آماده می شود.

سس فرانسوی خانگی

سس فرانسوی خانگی سس فرانسوی از انواع سس های پر طرفدار است که متناسب با سلیقه افراد تهیه می شود این نوع سس بسیار خوشمزه است. عرضه سس فرانسوی از رونق بسیار خوبی برخوردار است و از انواع مختلفی تولید می شود. این نوع سس بسیار راحت و آسان تهیه می شود و شما می توانید آن را در منزل تهیه کنید. طرز تهیه سس فرانسوی خانگی می پردازیم.

مواد لازم جهت تهیه این سس

سرکه نصف لیوان

پودر مرغ یک عدد

آب یک لیوان

سس خردل یک قاشق

نمک و فلفل به اندازه کافی

روغن زیتون یک قاشق

در مرحله اول آب و سرکه را داخل ظرفی مخلوط می کنیم سپس سس خردل را داخل آن می ریزیم و با مخلوط کن خوب هم می زنیم و در مرحله بعد پودر مرغ را به آن می افزاییم و خوب هم می زنیم و در مرحله آخر نمک و فلفل و روغن زیتون را داخل آن می ریزیم و مواد را خوب هم می زنیم تا حالت یک نواخت به خود بگیرد و می توان آن را به عنوان یک چاشنی با انواع غذاها مختلف مصرف نمود.