سرنوشت وحشتناک زنی که انبه امروز اصفهان را بلعید

برخی شواهد نشان می دهد که نوشیدن روزانه انبه امروز اصفهان ممکن است فشار خون سیستولیک را کاهش دهد. یعنی بالاترین عدد در قرائت فشار خون، بین 5 تا 21 درصد، اما فشار خون دیاستولیک یا عدد پایین‌تر را کاهش نداد.

بهبود شرایط افراد دیابتی، آب انار و پوست آن حاوی پونیکالاگین که آنتی اکسیدان های قوی هستند و مشخص شده است که فعالیت آنتی اکسیدانی انار سه برابر فعالیت آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز است، علاوه بر این روغن هسته انار حاوی اسید پونیسیک است.

که با اثرات بیولوژیکی قوی آن مشخص می شود و عصاره این دانه ها علاوه بر بهبود حساسیت به انسولین می تواند به کاهش سطح گلوکز خون کمک کند.

این وضعیت یک پاسخ طبیعی بدن هنگام انجام تلاش فیزیکی است و اشاره شده است که آنتی اکسیدان های موجود در انار با بهبود عملکرد ورزشی و افزایش قدرت عضلانی به کاهش این وضعیت کمک می کند.

از مهم ترین آنتی اکسیدان های موجود در انار می توان به موارد زیر اشاره کرد: اسید گالیک: کدام یک از پلی فنول های موجود در آب انار است که باعث ریکاوری عضلات و افزایش قدرت می شود؟

کوئرستین: که با بهبود عملکرد ورزشی مشخص می شود. نیترات‌ها: که در صورت مصرف در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می‌شوند و نشان داده شده است که با گشاد کردن رگ‌های خونی، اکسیژن رسانی به ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد که به بهبود عملکرد عضلات و تاخیر در احساس خستگی کمک می‌کند.

کاهش وزن ممکن است مصرف انار بر وزن تاثیر بگذارد اما این امر برای اثبات آن نیاز به مطالعات بیشتری دارد و به طور کلی خوردن انواع میوه ها در یک رژیم غذایی سالم ضروری است و اکثر آنها کم کالری و سرشار از فیبر هستند.

و مواد مغذی که به افزایش احساس سیری کمک کرده است همچنین، هیچ مطالعه و اطلاعاتی مبنی بر فواید خاصی برای مصرف آب انار برای شکمبه وجود ندارد، اما همانطور که قبلا در مقاله اشاره کردیم، خوردن انار به عنوان بخشی از سلامتی است. رژیم غذایی ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

بر اساس آنچه توسط یک مطالعه بالینی نشان داده شده است، حاوی ترکیبات گیاهی است که اثر ضد التهابی دارند و عصاره انار همچنین می تواند آنزیمی را که باعث درد مفاصل در مبتلایان به آرتریت دژنراتیو می شود مهار کند.