زدن سماق کوهی بر سر عروس داماد رسومات مردم هندوها است

دمنوش سماق کوهی به راحتی درست می شود، سرشار از ویتامین C و خوشمزه است! در اینجا طرز تهیه این نوشیدنی مغذی فوق العاده که طعمی شبیه به لیمو دارد، آورده شده است
فصل پاییز لذت های زیادی را به ارمغان می آورد که فقط در این زمان از سال می توان از آنها لذت برد، مانند تغییر برگ ها، کدو تنبل، سیب تازه، شکار باقرقره و بسیاری موارد دیگر.

بسیاری از این لذت‌ها بر روی خوراکی‌های وحشی مانند قارچ، انگور، انواع مغزها، برنج وحشی و خرمالو تمرکز دارند. سماق گیاهی وحشی است که یک نوشیدنی مغذی فراهم می کند و به راحتی می توان آن را پیدا کرد.

گزارش شده است که سماق دارای چندین فواید دارویی است. سرخپوستان آمریکایی از آن برای درمان سرماخوردگی، تب و اسکوربوت استفاده می کردند و همچنین توت ها را با خاک رس مخلوط می کردند و به عنوان مرهم برای زخم های باز استفاده می کردند.

سماق همچنین برای درمان اسهال، اسهال خونی، گلودرد، عفونت، آسم و تبخال مفید است. توت سماق در زنبورداران سیگاری نیز استفاده می شود.

خوراکی های وحشی متعددی وجود دارد که می توان آنها را در جوانی برداشت و از آنها لذت برد.

تهیه دمنوش سماق برای جوانان یک فعالیت لذت بخش است، زیرا آنها از تهیه چای لذت می برند و با خوردن یک نوشیدنی خوشمزه مزد تلاش خود را می گیرند. چای را می توان در یخچال نگهداری کرد تا بعداً از آن لذت ببرید و با دوستان به اشتراک بگذارید.

سماق درختچه یا درخت کوچکی است که در بیشتر مناطق دریاچه های بزرگ و میشیگان رایج است. سماق وحشی در پاییز با برگ های مرکب قرمز روشن و خوشه ای از توت های قرمز که به شکل مخروطی شکل می گیرند به راحتی شناسایی می شود. این توت ها ظاهر و احساسی مبهم دارند.

این سماق را با سماق سمی که دارای توت های سفید است و در تالاب ها می روید، اشتباه نگیرید. اگر نگران شناسایی مناسب هستید، برای کمک با دفتر منطقه توسعه دانشگاه ایالتی میشیگان یا جنگلبان منطقه تماس بگیرید.