دماسنج و تب سنج دو عضو جدایی ناپذیر در دستان پزشکان هستند

روپوش پزشکی تهران تجهیزات حفاظت فردی ضروری (PPE) هستند که از انتشار میکروارگانیسم ها و مایعات بدن جلوگیری می کنند. در شرایط افزایش ظرفیت، مانند همه‌گیری COVID-19، PPE قابل استفاده مجدد اغلب به دلیل کمبود توصیه می‌شود.

مواد و روش ها
این تحقیق عملکرد روپوش‌های پزشکی یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد را با ارزیابی توانایی آنها در ارائه حفاظت کافی در طول عمر مورد انتظارشان ارزیابی کرد.

روپوش‌های سطح I، II و III برای مقاومت در برابر آب، الکل سفید و فشار هیدرواستاتیک، همراه با ارزیابی‌های دوام دیگر (شکستگی، پارگی و استحکام درز، مقاومت در برابر سوراخ شدن، پایداری ابعادی، و نفوذپذیری هوا، ثبات رنگ و دست پارچه) در هر آزمایش استاندارد مورد آزمایش قرار گرفتند.

روپوش پزشکی

مواد و روش ها. داده ها برای لباس های یکبار مصرف جدید و پس از 1، 25، 50، و 75 شستشوی صنعتی برای روپوش های قابل استفاده مجدد جمع آوری شد. نتایج با مشخصات عملکرد PB70 انجمن ابزار پیشرفته (AAMI) مقایسه شد.

نتایج
روپوش های یکبار مصرف سطح I و II از مشخصات عملکرد دماسنج جیوه ای قدیمی برای مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار نیستند. هر 3 سطح روپوش های یکبار مصرف نیز نتوانستند الزامات عملکردی انجمن آمریکایی تست و مواد را برای شکستن استحکام در جهت متقاطع برآورده کنند.

نتیجه گیری
استفاده از روپوش‌های قابل استفاده مجدد ممکن است منجر به افزایش حفاظت و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها به دلیل دوام و پایداری برتر در مقایسه با لباس‌های یکبار مصرف شود و در عین حال اگر طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل را یاد بگیرید بسیار کارایی برای شما خواهد شد.

  • منابع:
    1. Disposable versus reusable medical gowns: A performance comparison
  • تبلیغات: 
      1. برنج خوش پخت چه ویژگی هایی دارد؟
      2. خواص و ویژگی های پیاز
      3. روشهای مکانیسمی که محققین برای ست سرم طراحی کردند!
      4. اولین کرم پودر آرایشی با چه موادی ساخته شده بود؟