خوردن کشمش کارتونی موجب افزایش قد زیر 10 سال می شود

این محصولات طبیعی کشمش کارتونی که معمولاً با نام «کیشمیش» شناخته می‌شوند، نیروگاه‌های پر از مواد مغذی هستند. آنها منبعی غنی از فیبر، آهن، کلسیم، پتاسیم و سایر مکمل‌های اساسی هستند که به شما انرژی می‌بخشند و به شما کمک می‌کنند مو و پوستتان را درخشان نگه دارید.

علاوه بر این، آنها یک میان وعده سریع و ساده هستند که می توان آن را در هر قسمت از روز سوزاند.

علیرغم این واقعیت که ما معمولاً آنها را فقط در غذاهای شیرین می بینیم، افزودن آنها به عنوان رویه به ماست، غلات، گرانولا، محصولات پخته شده یا ترکیبات تریل نه تنها طعم غذای شما را ارتقا می دهد، بلکه به شما در دریافت مواد مغذی نیز کمک می کند.

کشمش به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می کند زیرا سرشار از فیبر است و اثر ملین بر معده دارد. مصرف جامد کشمش حرکات روده را آرام می کند، حرکات روده را صاف نگه می دارد و مواد زائد و سموم را از بدن دفع می کند. کشمش نیز به عنوان تسکین فوری نفخ، رفلکس اسید و نفخ شناخته شده است.

کشمش سرشار از مواد مغذی گیاهی پلی فنولیک است، به عنوان مثال، ماده مغذی و بتا کاروتن که به حفظ ادراک بصری شما کمک می کند. این مکمل‌ها با کاهش فعالیت شدید آزاد که بینایی را تضعیف می‌کند و باعث انحطاط عضلانی می‌شود، به حفظ امنیت چشم‌ها کمک می‌کند.

فشار خون به دلیل مصرف بیش از حد نمک در بدن ایجاد می شود. کشمش غذای کم سدیم است که به همین ترتیب حاوی مقدار مناسبی پتاسیم است که به تنظیم محتوای سدیم در بدن و آرامش رگ‌های خونی کمک می‌کند.

کشمش سرشار از کلسیم است که برای استحکام استخوان ها لازم است. مکمل مهم دیگری که برای رشد استخوان های جامد مورد نیاز است، بور است و کشمش منابع غنی آن است. در نتیجه، طبق چند بررسی اکتشافی، خوردن کشمش، به ویژه کشمش خیس شده، به جذب بهتر مکمل ها و بهبود ضخامت استخوان کمک می کند.

این «قطره‌های طلایی» کوچک با مواد مغذی و مواد معدنی متعددی مانند کلسیم، آهن و ماده مغذی C انباشته شده‌اند که از سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کنند و به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کنند. خواص ضد التهابی و خواص ضد باکتریایی کشمش ایمنی شما را تقویت می کند، در نتیجه بدن شما را کمتر مستعد عفونت می کند.