برنج کامفیروزی برای شناسایی و ارزیابی توسعه کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد

بررسی روش ها و رویکرد تحلیلی
ما از تجزیه و تحلیل محتوای کتاب‌سنجی و کمی برای دسته‌بندی و تحلیل نظام‌مند بیش از دو دهه ادبیات دانشگاهی در مورد برنج چمپا در اندونزی و فیلیپین استفاده کردیم.

روش‌های کتاب‌سنجی، که به عنوان کتاب‌سنجی نیز شناخته می‌شوند، در ارزیابی زمینه‌های مختلف پژوهشی و حوزه‌های موضوعی تأثیرگذار بوده‌اند.

کتاب‌سنجی به دلیل افزایش دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی آنلاین و نرم‌افزار تحلیلی جدید یا بهبودیافته رشد کرد (Dominko and Verbič، 2019).

Bibliometrics به طور کمی و آماری مقالات پژوهشی را با استفاده از داده های کتابشناختی آنها، مانند نویسندگان، وابستگی ها، سرمایه گذاران، چکیده ها، عناوین و کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل می کند.

برنج کامفیروزی برای شناسایی و ارزیابی توسعه کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، بلوغ، نقاط داغ پژوهش، شکاف‌های دانش، و روندهای پژوهشی تجزیه و تحلیل می‌شوند (آریا و کوکولو، 2017).

برای مثال، کتاب‌سنجی در بررسی روش‌های مدل‌سازی هیدرولوژیکی (آدور و ملسن، 2019)، مدیریت تجاری و دولتی (Cuccurullo و همکاران، 2016)، و شناخت و رفتار حیوانات (آریا و همکاران، 2021) استفاده شده است.

برنج

این مقاله مروری از bibliometrix استفاده می‌کند، برنامه‌ای به کمک ماشین گزینه‌های متعدد و انعطاف‌پذیربرنج کامفیروز را برای نقشه‌برداری جامع از ادبیات ارائه می‌دهد.

شناسایی شبکه‌های همکاری مجموعه داده ما و ساختارهای فکری و مفهومی، و (ج) پردازش، ارائه و تجزیه و تحلیل مجموعه داده‌های ما.

به نظر شما برنج کامفیروزی چیست با این حال، Bibliometrix قادر به تولید داده های خاصی نیست که می خواهیم در این مقاله برجسته کنیم.

نمونه‌هایی از این معیارها معیارهای کدگذاری ما در مورد بین رشته‌ای بودن و جنسیت نویسنده هستند، جایی که چنین اطلاعاتی در داده‌های کتابشناختی مقالات در Scopus گنجانده نشده است.

ما این مسائل را با انجام یک تحلیل محتوای کمی (QCA) از مجموعه داده‌های خود برطرف کردیم. QCA روشی برای ضبط، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل مطالب متنی، بصری یا شنیداری است

  • منابع:
    1. Two decades of rice research in Indonesia and the Philippines: A systematic review and research agenda for the social sciences
  • تبلیغات: 
      1. روش های چگونگی میلیلردر شدن در سه ثانیه
      2. با مصرف هویج روزانه 1 کیلو وزن خود را کاهش دهید!
      3. انتخاب فرش مناسب برای سلامت کودکانمان
      4. با مصرف سیب به جنگ چاقی بروید