با سرمایه گذاری با آلو خشک ۱۴۰۱ تیلیاردر شوید

اولین چیزی که شما وقتی کسی می گوید آلو خشک ۱۴۰۱  اگر یبوست باشد ، شما تنها نیستید. آلوها برای ارتقاء یک دستگاه گوارش سالم شهرت دارند و معمولاً به عنوان راهی برای تحریک حرکت روده در نوزادان و افراد مسن تجویز می شوند. اما ، آلوها چیزهای بیشتری برای ارائه فقط سفر به حمام دارند.

میوه پوستی چروکیده پر از افسانه است ، نه تنها به دلیل مزایای ارتقاء سلامتی آن بلکه به عنوان یک ماده در بسیاری از ظروف. به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند با نام جدید تصویر خود را تیز کنند.

همه را آماده کنید آلوها در حال بازگشت هستند. معرفی آلو خشک!

همه آلوها آلو هستند اما آنهایی نیستند که ممکن است به آنها فکر کنید. آلوهایی که به طور خاص برای خشک شدن رشد می کنند ، از میوه هایی که در بازار محلی کشاورزان خود پیدا می کنید ، تنوع متفاوت است.

تنوع مورد استفاده برای آلوهای خشک از نظر شکل طولانی است و از نظر قند بیشتر است. پس از برداشت ، آنها کم آب می شوند ، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند و بسته بندی می شوند تا برای خرید به فروشگاه های مواد غذایی ارسال شوند.

براساس اعلام موسسه ملی بهداشت ، 60-70 میلیون آمریکایی تحت تأثیر بیماری های گوارشی قرار دارند و 725 میلیون دلار سالانه برای ملین هزینه می شود. وای!

آلوهای خشک ترکیبی منحصر به فرد از فیبر محلول و نامحلول دارند. بیشتر آنچه شما می خوانید فیبر را برای خصوصیات ملین می خوانید. فیبر نامحلول در آلوهای خشک ، فله ای را اضافه می کند و آب را به داخل روده می کشد و در نتیجه مدفوع نرمتر می شود که می تواند سریعتر از بین برود.

فیبر محلول با آب موجود در معده مخلوط می شود تا چسبناک تر شود. این می تواند به تأخیر در تخلیه معده کمک کند و احساس پر بودن و سیری را به وجود آورد. این یک برد برنده نه تنها برای نگهداری از وزن است ، بلکه به منظور ارتقاء یک سیستم GI سالم نیز هست.