با خوردن پودر لباسشویی ایرانی سبب می شود دیگر سرما نخورید

به گفته جانسون، غلاف‌ها برای افرادی که تمایل دارند همیشه بارهای یکسانی داشته باشند و لباس‌هایی دارند که خیلی کثیف نیستند، بهترین هستند.

آنها همچنین کمترین آشفتگی و حمل و نقل را آسان‌تر دارند، به همین دلیل است که انتخاب خوبی برای افرادی هستند که از اتاق‌های خشکشویی عمومی استفاده می‌کنند.

نکات تخصصی برای استفاده از غلاف های لباسشویی آنها را با خیال راحت نگهداری کنید: غلاف ها در صورت بلعیده شدن خطر مسمومیت دارند و در صورت تماس پودر لباسشویی ایرانی با چشم باعث سوختگی شیمیایی چشم می شوند.

به همین دلیل است که همیشه باید آنها را در یک ظرف ضد کودک دور از دسترس کودکان خردسال نگهداری کنید. گاگلیاردی می‌گوید: «غلاف‌ها باید در بسته‌بندی اصلی‌شان نگهداری شوند وسوسه انتقال آن‌ها به یک ظرف زیبا که به شما امکان می‌دهد آنها را ببینید، نخورید.

دلیل آن این است که علاوه بر داشتن تمام اطلاعات مهم ایمنی، “بسته بندی غلاف های مواد شوینده مات است، بنابراین غلاف ها قابل رویت نیستند و بنابراین برای کودکان جذاب نیستند.”

ابتدا غلاف را در آن قرار دهید: ابتدا غلاف لباسشویی خود را داخل ماشین لباسشویی بیندازید، سپس لباس های خود را اضافه کنید. جانسون می‌گوید: «اگر غلاف‌ها روی لباس‌ها انداخته شوند، ممکن است به طور کامل حل نشوند.

از تعداد مناسب غلاف برای دستگاه خود استفاده کنید: برخی از بهترین لباسشویی ها و خشک کن ها در سمت بزرگتر قرار دارند، به این معنی که می توانید لباس های بیشتری را به طور همزمان بشویید.

اما این امر می تواند دانستن میزان دقیق استفاده از مواد شوینده را دشوار کند. زینا می‌گوید: «از آنجایی که ماشین‌های لباسشویی بزرگ‌تر می‌شوند، استفاده از بسته‌های لباس‌شویی مایع که اغلب دو یا سه بسته است برای یک بار بزرگ در یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا، مهم است.

در مرحله بعد، این دستور العمل شوینده خانگی را بخوانید که درست کردن آن موثر و ساده است.