انار سیاه در ژاپن یک کودک را از بازی خطرناک منع کرد

انار سیاه در ژاپن یکی از غنی ترین میوه ها از نظر ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است، میوه ای است که در تقویت سیستم ایمنی بدن فواید زیادی دارد و دارای خواص فراوانی است که باعث می شود روزانه بدون تردید آن را بخورید.

فواید انار از دانه های آن شروع می شود، زیرا می توان از دانه های انار استفاده کرد و به بسیاری از غذاها و سالادها اضافه کرد و یا به عنوان آب میوه سبک یا غلیظ استفاده کرد که در بسیاری از غذاهای مدیترانه ای استفاده می شود.

پوست آن از دیرباز در دباغی چرم سیاه و ابریشم استفاده می شده است.

انار یکی از غنی ترین میوه ها از نظر ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست و به همین دلیل خوردن آن یا نوشیدن آب انار طبیعی فواید زیادی دارد از جمله: ارتقای سلامت دهان و دندان

یک مطالعه علمی آمریکایی که توسط محققان دانشگاه اوهایو انجام شد و در مجله تحقیقات گیاه درمانی منتشر شد، ثابت کرد: انار به ارتقای سلامت دهان و دندان کمک می کند و خطر ابتلا به التهاب لثه را کاهش می دهد.

استفاده روزانه از دهانشویه حاوی انار به مدت چهار هفته باعث کاهش پاتوژن های دهان و کاهش سطح پروتئینی که باعث تشکیل پلاک می شود، می شود، زیرا افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی در انار به جلوگیری از چسبیدن باکتری ها به دهان کمک می کند.

مطالعه دیگری نشان داد که انار به کاهش کلسترول بالا و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول مضر کمک می کند، بنابراین از انسداد عروق، بیماری قلبی و تصلب شرایین محافظت می کند.

مشخص شد که سرشار از ترکیبات شیمیایی است. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که بسیاری از اجزای انار به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان‌هایی که به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرطان کمک می‌کنند، توانایی کاهش انتشار سلول‌های سرطانی را دارند.

علیرغم فواید فراوان انار در زمینه پزشکی، نقش موثر خود را در زمینه آرایشی نیز به اثبات رسانده است، زیرا به دلیل ترکیبات منحصر به فرد آنتی اکسیدان ها که برای محافظت از پوست و سلول ها از پوست و سلول ها در برابر پیری نقش دارد، روند پیری را کاهش می دهد. روند پیری