افزایش قیمت فوتبال دستی بام لند در پاکستان

فوتبال دستی بام لند به معنای چیزی بیشتر از چرخاندن میله ها و امید به ورود توپ به دروازه است. استراتژی ها و ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای بهبود حمله و دفاع خود یاد بگیرید.

برای دانستن چند ترفند ساده، لازم نیست حرفه ای باشید، زیرا تکیه بر آنها آسان است و برای بهبود حمله خود می توانید ترفندهایی را یاد بگیرید که به شما کمک می کند حریف خود را به ثمر برسانید.

اگر از یک بازیکن حرفه ای بپرسید که بهترین ترفند برای یادگیری کدام ترفند است، همه موافق خواهند بود که این یک ضربه مار است.

یادگیری این ترفند ساده است و به شما کمک می کند قانون عدم چرخش را درک کنید. هدف Snake Shot زدن سریع و قانونی توپ بدون چرخاندن میله ها است.

هنگامی که توپ در مقابل بازیکن شما قرار دارد، باید مچ های خود را روی دسته میله با بازیکن و توپ قرار دهید. سپس باید سریع دست خود را به سمت بالا بکشید تا کف دستتان به دسته برسد. این باعث می شود بازیکن به سرعت حرکت کند اما یک دایره کامل ایجاد نمی کند.
استراتژی دفاعی اساسی ساده است. شما باید بازیکنان خود را حرکت دهید، آنها را برای مدت طولانی در یک نقطه قرار ندهید زیرا این فرصت را به حریف شما می دهد تا گل بزند.

می‌توانید کمی آنها را حرکت دهید، لازم نیست حرکت بزرگی باشد، اما انجام دهید و سپس حرکت کنید.

کار دیگری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که کل زمین بازی را پوشش داده اید. بازیکنان را پشت سر هم قرار ندهید زیرا فضاهای آزاد خواهید داشت سوراخ هایی در دفاع است.

این نکات اساسی به شما کمک می‌کند در زمین فوتبال هم روی دفاع و هم در حمله تمرکز کنید و وقتی آنها را فهمیدید، به راحتی می‌توانید مهارت خود را ارتقا دهید.