از نارنگی پیج برای رشد گل ها استفاده می شود

نارنگی پیج کوچکتر از پرتقال است حتی اگر شکل، رنگ و طعم مشابهی داشته باشد. تصویر زیر تمام شک و تردیدهای شما را برطرف می کند.

شما در انتظار یک سورپرایز هستید! این میوه آبدار سرشار از مواد مغذی مختلفی است که می تواند سلامت شما را بهبود بخشد. اما قبل از بررسی فواید سلامتی، اجازه دهید با سؤالات اساسی شروع کنیم.

نارنگی ها مرکباتی هستند که منشا آن چین هستند. آنها ترکیبی بین پرتقال ماندارین و پوملو هستند. نارنگی ها علاوه بر طعم شیرین، فواید زیادی برای سلامتی دارند!

انواع مختلفی از نارنگی وجود دارد، از جمله ماندارین، کلمانتین، ساتسوما، کامکوات و والنسیا. همه این گونه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند، اما همه آنها ارزش‌ها و فواید تغذیه‌ای مشابهی دارند.

این مرکبات شیرین و تند سرشار از مواد مغذی است. اولین چیزی که باید در مورد نارنگی بدانید این است که سرشار از ویتامین C است. فقط یک نارنگی می تواند حدود 20 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین کند.

برخی از نارنگی ها منبع خوبی از فیبر غذایی نیز هستند. علاوه بر این، این مرکبات سرشار از ویتامین C، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و ویتامین A نیز می باشد.

نارنگی یک انتخاب عالی برای سلامت کلی است. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا نارنگی برای سلامتی مفید است:

نارنگی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است. این آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از حمله رادیکال های آزاد به سلول ها و آسیب رساندن به آنها کمک می کنند.

رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که باعث آسیب به سلول ها می شوند. آنتی اکسیدان ها این رادیکال های آزاد مضر را خنثی می کنند.

نارنگی برای کاهش التهاب در بدن شناخته شده است. آنها منبع طبیعی لیمونوئیدها هستند، ترکیباتی که به عنوان عوامل ضد التهابی عمل می کنند. لیمونوئیدها همچنین برای تقویت ایمنی و بهبود حافظه شناخته شده اند.