آب انار سان استار برای درمان پوست های چروکیده کاربرد دارد

بر اساس گزارش‌های مربوط به این فواید سلامتی، مصرف آب انار سان استار ممکن است توانایی توقف رشد سلول‌ها در سرطان پروستات را داشته باشد. در حالی که تحقیقات هنوز در مراحل اولیه خود است، به نظر می رسد که انار ممکن است بیش از آنچه مردم تصور می کنند برای ارائه داشته باشد.

با این حال، آزمایش‌های بالینی بیشتری برای آگاهی از میزان کامل انار روی سلول‌های سرطانی ضروری است. مواردی که در حال حاضر در دسترس هستند عمدتاً بر روی آزمایشات حیوانی متمرکز هستند.

تحقیقات انسانی هنوز محدود است. اما، از آنچه می توانیم بگوییم، مزایای آن بسیار دلگرم کننده است.

عصاره میوه انار ممکن است خواص مفیدتری نسبت به آنچه مردم انتظار داشتند داشته باشد گزارش های بالینی نشان می دهد که پونیکالاژین موجود در میوه انار ممکن است توانایی کاهش التهاب را داشته باشد. این ترکیب به طور طبیعی می تواند برای افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید مفید باشد.

در نتیجه، بسیاری از دانشمندان تصمیم به مطالعه این میوه خاص گرفته اند. Punicalagin در حال حاضر در داروهای طراحی شده برای کاهش التهاب مغز استفاده می شود این بدان معنی است که خود میوه نیز دقیقاً همان خواص را دارد.

سلول‌های سرطانی سلول‌های کاملاً غیرطبیعی در بدن انسان هستند که می‌توانند خون را سیل کرده و باعث ایجاد تومور شوند. بسیاری از دانشمندان اثرات عصاره میوه را مطالعه کرده اند. به خصوص عصاره پوست انار برای اینکه ببینیم آیا عصاره انار روی سلول های سرطانی تاثیری دارد یا خیر.

تحقیقات تخمین می‌زند که پونیکالاگین می‌تواند به افراد در مبارزه با بیماری‌هایی مانند آلزایمر کمک کند. انار می تواند با سلول های مغز مداخله کند و خواص تسکین دهنده التهاب را ارائه دهدجای تعجب نیست که چرا می توان از آن برای تقویت عملکرد و تمرکز مغز استفاده کرد.

به دلیل تجمع مواد مغذی قوی، نوشیدن آب انار می تواند التهاب روده را کاهش دهد. همچنین می تواند هضم را به طور طبیعی تقویت کند. اگرچه هنوز گزارش های متناقضی در مورد اینکه آیا آبمیوه می تواند اسهال را بدتر کند یا نه وجود دارد، افراد بی شماری از آن برای بهبود هضم استفاده می کنند.